Service

Vi tycker att bra service är något av det viktigaste som finns.

Bra service är en trygghet som vi vill ge er som kund, vi ställer alltid upp och vill lösa problem.

 

När vi är ute på uppdrag är vi alltid redo för en avstickare, vill någon ha hjälp eller service kombinerar vi gärna två eller fler besök.

 

Vi har stora tekniska resurser i vår verkstad i form av utrustning för felsökning.

Våra resande tekniker och säljare ligger alltid i teknikens framkant med verktyg och utrustning.

 

Våra tekniska säljare är utbildade i våra produkter, därför kommer vi inte lova något som vi inte kan hålla.

 

Med tiden som går förändras behoven hos våra kunder, här är ett urval med vad vi kan hjälpa till med:

 

- Logotyp och DXF bearbetning

- Jourservice vid nybyggnation eller ombyggnation

- Utbildning, på plats eller i vårat kontor

- Akutservice när det oväntade inträffar

 

SERVICEKONTRAKT

Vill du slippa tänka på när nästa service ska göras?
Med ett servicekontrakt håller vi koll på det åt dig, vi loggar och för historik på dina maskiner.​​

Standard Serviceavtal inkluderar bland annat;

LOGO och DXF bearbetning.

Eliminering av akuta servicekostnader.

Ett årligt förebyggande underhållsbesök.

All inclusive serviceavtal, du funderar inte över priset, vi utför servicen.

Förutom allt som ingår i standardavtalet ingår även;

Reservdelar vid service på er märkmaskin.

Arbetstid och restid, ej milersättning.

http://a360.co/2ov9i7R